Over DD&H
Bij DD&H timmeren we al meer dan 20 jaar aan de weg door simpelweg goed na te denken.
We gaan naast onze klanten staan en leggen verbanden tussen uw informatiestromen. Door onszelf kritische vragen te willen stellen, scheiden we de zin van de onzin en versterken we uw business case.
Historie
Halverwege jaren negentig brak internet definitief door in Nederland en zetten diverse multinationals hun eerste stappen op het wereldwijde web. Rond die tijd werd DD&H opgericht door een aantal studenten van de Universiteit Twente en het toenmalige MediaCenter. Zo opereerde DD&H in het hart van de Nederlandse mediawereld en daarbuiten.
Vanaf de begindagen heeft DD&H met een focus op business, interactiviteit en techniek voor internationale klanten gewerkt. Toen vele bedrijven met het uiteenspatten van de internet bubble verdwenen, wist DD&H – inmiddels zelfstandig – zich te handhaven en zelfs te groeien met een duidelijk antwoord op de vragen van de toekomst. Internet werd volwassen en in plaats van het tot doel te verheffen, zette DD&H het in als onderdeel van een geïntegreerde communicatiestrategie en groeide het uit tot de full service online agency van vandaag.
Door klantgedreven ontwikkelingen heeft DD&H in de afgelopen jaren twee groepen ontwikkeld:
- Marketing and sales automation.
- Rapid prototyping and model gedreven software development.
DD&H is gevestigd op loopafstand van het station in het centrum van Enschede en sinds 2004 in het centrum van Barcelona.
Comments are closed.